Zakelijk verhuisbedrijf
Euromovers, uw zakelijke verhuispartner |
Voor een zakelijke verhuizing zijn vaak meer verhuisdiensten vereist dan voor een particuliere verhuizing. Zo krijgen zakelijke verhuizers bijvoorbeeld te maken met zaken als ICT, archieven, beveiligde tijdelijke opslag en andere specifieke bedrijfsgerelateerde aspecten. Daarom is het fijn dat u met Euromovers een verhuisnetwerk heeft gevonden dat op alle vlakken expertise in huis heeft, met een uitgebreid partnernetwerk dat verzekert dat er te allen tijde genoeg materiaal en personeel voorhanden is.
Bedrijfsverhuizing met minimale downtime
Zakelijke verhuizingen zijn vaak grootschalige projecten die de dagelijkse werkzaamheden flink in de weg kunnen zitten. Daarom pakken de verhuizers van Euromovers kantoorverhuizingen zo gestructureerd en gestroomlijnd aan. Door van tevoren in samenspraak met uw organisatie een gedegen plan op te stellen zorgen wij ervoor dat de herlocatie met een minimale downtime gepaard gaat. Met onder andere ervaren verhuiskrachten, ladderliften, tijdelijke opslagcontainers, ICT verhuizers en archief verhuizers zorgt Euromovers ervoor dat de werknemers van uw organisatie zo min mogelijk last hebben van de bedrijfsverhuizing!
Verhuismanager van Euromovers
Geheel naar keuze van de opdrachtgever is Euromovers in staat een ervaren verhuismanager in te schakelen, die samen met de verhuizende partij een professioneel plan samen kan stellen. Zeker bij grote kantoorverhuizingen kan het raadzaam zijn deze persoon in te schakelen, om zo logistiek alles nog gestroomlijnder te laten verlopen. De verhuismanager bezoekt van tevoren zowel de nieuwe als de oude locatie en kan daardoor een goede schatting maken van het best te hanteren plan, het benodigde materieel en bijvoorbeeld de tijd die de gehele verhuizing gaat kosten. Zo komt u niet voor verrassingen te staan en wordt de eventuele operationele downtime nog verder geminimaliseerd.
Discreet en flexibel archief verhuizen
Veel organisaties hebben een fysiek archief dat uiteraard meeverhuisd moet worden. Dit gaat vaak om een discreet proces, waarbij vertrouwelijke documenten ook daadwerkelijk vertrouwelijk moeten blijven. Daarnaast kan het zo zijn dat het archief te allen tijde toegankelijk moet blijven voor het personeel. Ook daarvoor biedt Euromovers de oplossing: met onze verhuiscontainers vindt u een tijdelijke opslag die geconditioneerd en 24-7 beveiligd wordt. Bovendien kan deze opslagruimte geaccrediteerde toegang verlenen tot de werknemers die daartoe bevoegd zijn.
Lees meer over onze opslagruimten
We kunnen u helpen met de volgende werkzaamheden:
- Geconditioneerde archiefopslag en -beheer in een elektronisch beveiligde ruimte
- Archiefbewaking (geautomatiseerde archiefsystemen m.b.v. scannerapparatuur)
- Archiefverhuizing
- Digitalisering
- Archiefvernietiging (ook gecertificeerd)
- Consultancy
De archiefbeheer werkzaamheden:
- Dagelijks op afroep opzoeken van dossiers
- Afleveren bij uw bedrijf of instelling
- Terugbrengen en correct opbergen
- Dossiers digitaliseren (indien gewensd)
- Bewaken bij dossiervernietiging
Opslag
Zoals hierboven vermeld beschikt Euromovers over opslagcontainers die ideaal zijn voor (tijdelijke) opslag. Dit kan een verhuisproces in ruime mate versoepelen en versnellen. Hoe gaat dit in zijn werk?
- De verhuizers van Euromovers komen uw inboedel ophalen en plaatsen deze meteen in de verhuiscontainer
- De container wordt beveiligd en eventueel geconditioneerd opgeslagen, waarbij er nog geaccrediteerde toegang mogelijk is gedurende de opslagperiode
- De verhuizers brengen de container naar de nieuwe locatie op het moment dat dit u het best uitkomt en zetten alle inboedel op de daarvoor bestemde plek
ICT verhuizen
Het verhuizen van alle computers, telefoons en andere apparaten is een vrij delicate en zeer belangrijke klus. Hier staan of vallen de werkzaamheden vaak mee binnen een organisatie, dus het gestroomlijnd organiseren van de verhuizing hiervan is een onmisbare schakel in het reduceren van de operationele downtime gedurende de relocatie. Daarom heeft Euromovers hiervoor speciale ICT-verhuismanagers. Hun taak is het adviseren over de beste aanpak van de verhuizing van de ICT. Denk hierbij aan het afkoppelen van alle apparatuur en het verhuisklaar maken hiervan. Alle apparaten en bekabelingen worden onder leiding van de ICT-verhuismanager weer aangesloten op de nieuwe werkplek, waar ze weer getest worden en eventueel storingsvrij gemaakt. Na dit proces blijft Euromovers open voor contact via de service desk, om u bij te staan wanneer er toch nog een storing wordt gevonden.
Onze ICT-verhuizer regelt:
- Netwerkaansluitingen en de WLAN-verbindingen
- Bedrading verzorgen
- Werkstations geschikt maken voor een nieuwe netwerkvorm
- Het ergonomisch inrichten van nieuwe werkplekken
- Een logistieke planning
- Een communicatieplan opstellen
- Het verzorgen van presentaties voor management en medewerkers
- Het bemiddelen en verzorgen van de aankopen van alle benodigde middelen
- Het opleveren van de documentatie en handleidingen
Dit alles vanzelfsprekend in samenwerking met uw eigen ICT-beheerder.