Facilitaire ondersteuning
Facilitaire ondersteuning van verhuisbedrijf Euromovers |
Elke onderneming streeft naar kostenbesparing en efficiency. Met EM Facilities van Euromovers bereikt u beide. Wij bieden een breed pakket van facilitaire diensten aan. Zo nemen wij ondersteunende taken uit handen waardoor u efficiënter kunt werken en uiteindelijk kosten kunt besparen!
Ons team bestaat uit ervaren mensen die zich verdiepen in elk detail van uw organisatie. Onze vakmensen (met jarenlange ervaring) zijn na een strenge selectieronde flexibel, servicegericht, inventief, secuur en komen met adequate oplossingen. Diverse grote bedrijven besteden hun facilitaire werkzaamheden al jaren met grote tevredenheid aan ons uit. Graag willen wij u ook kennis laten maken met onze dienstverlening.
Klik op een aanvullende faciliteit waar u meer informatie over wenst:
Facilitaire Ondersteuning 1: Projectmanagement
Facilitaire Ondersteuning 2: De Verhuisservice
Facilitaire Ondersteuning 3: Ruimtebeheer
Facilitaire Ondersteuning 4: ICT beheer
Facilitaire Ondersteuning 5: Archiefbeheer
Facilitaire Ondersteuning 6: Voorraadbeheer
Facilitaire Ondersteuning 7: Handyman service
Facilitaire Ondersteuning 8: Facilitair medewerker
Projectmanagement
Verhuizen, renovaties en reorganisaties zijn grootschalige projecten waar veel bij komt kijken en waarbij u aan duizend-en-een-dingen moet denken, terwijl u al genoeg aan uw hoofd heeft.
Onze ervaren projectleiders helpen u bij het houden van het overzicht en nemen het werk voor u uit uw handen. Met goede afspraken en een draaiboek zijn zij uw vaste aanspreekpunt en selecteren en begeleiden onderaannemers en toeleveranciers. Zo heeft u nergens meer omkijken naar!
Onze projectmanagers kunnen de volgende werkzaamheden voor u uitvoeren:
Bouwmanagement
Offertes opvragen bij onderaannemers en toeleveranciers (de projectmanager is op de hoogte van vele marktpartijen en nieuwe ontwikkelingen), voeren van intakegesprekken, opstellen en bewaken van begrotingen en planningen.
Verhuisplan
Coördineren en begeleiden van werkzaamheden en externe partijen aansturen.
Inkoop diensten en producten
Zoals schoonmaakwerkzaamheden, meubilair e.d.
Regelgeving
Zorgen voor de naleving van de regelgeving, veiligheid en milieuvoorschriften.
Met onze projectleiders staat u er niet alleen voor! Heeft u nu de hulp nodig van een projectleider? Klik dan op onderstaande buttons en neem vrijblijvend contact met ons op!
Verhuisservice
Als gecertificeerd verhuizer hebben wij jarenlange ervaring bij zowel grote bedrijven als overheidsinstellingen. Dit zijn meestal complexere verhuizingen die nauwkeurige planning en zorgvuldige afhandelingen vereisen. Maar ook bij kleinere projecten helpen wij u graag! Aandacht voor elk detail en een goede coördinatie zorgen ervoor dat alles soepel verloopt.
Onze medewerkers zijn doorgewinterde experts met toegang tot moderne tools. De demontage en montage van meubels kunt u overlaten aan onze verhuizers. Ook voor kunstobjecten hebben wij alle kennis, materiaal en gespecialiseerde art-handlers in huis.
Met onze verhuizers staat u er niet alleen voor! Heeft u nu hulp nodig van een verhuizer? Klik dan op onderstaande buttons en neem vrijblijvend contact met ons op!
Ruimtebeheer
Vierkante meters kantoorruimte kosten geld. Hoe minder je nodig hebt, hoe meer je bespaart.
Laat door ons een indelingsoverzicht maken van uw bedrijf. U ziet dan precies welke werkplekken veelvuldig of weinig worden gebruikt en welke werkplekken dienst kunnen doen als flexwerkplek. Op die manier voorkomt u onnodige leegstand en heeft u minder ruimte nodig. Minder ruimte betekent minder onderhoud en bovendien minder energieverbruik.
Wij kunnen het volgende voor u betekenen:
Indelingsoverzichten
Inmeten en opstellen van indelingsoverzichten m.b.v. AutoCAD en updaten van bestaande indelingsoverzichten na verhuizing of renovatie.
Efficiëntie
Het in kaart brengen van de bezettingsgraad (op welk moment van de dag is het druk op uw kantoor en welke werkplekken blijven onbenut?) en het aandragen van mogelijkheden tot een paperless office en desk sharing.
Advies
Over bijvoorbeeld lichtinval en instellen van ergonomisch verantwoorde werkplekken.
Wilt u gebruik maken van Ruimtebeheer? Klik dan op onderstaande button en neem vrijblijvend contact op met Euromovers!
ICT Beheer
Computers en randapparatuur verhuizen is meer dan uw computer ergens anders neerzetten. Alle bekabeling, aansluitingen en datazuilen moeten ook op de juiste plek zitten en werken.
Onze ICT'ers zorgen ervoor dat uw personeel snel weer operationeel is en ongestoord hun werk kunnen voortzetten. Dit alles vraagt natuurlijk om samenwerking met uw eigen IT-beheerder.
Onze servicedesk kan de volgende zaken voor u uitvoeren:
Computers
Verhuizen, aansluiten, bemiddelen bij en verzorgen van de aankopen van alle benodigde middelen.
Bekabeling
Compleet van een werkplek vanaf de outlet, het wegwerken van bekabeling in zuilen, eventueel verplaatsen van datazuilen en labeling van data- en telefoniebekabeling.
Onderhoud
Onderhoud van uw computerapparatuur. Verhelpen van ICT storingen en stroringen van presentatiemiddelen in vergaderzalen, alsmede het bezorgen en opstellen van thuiswerkplekken.
Wilt u gebruik maken van ICT Beheer? Klik dan op onderstaande button en neem vrijblijvend contact op met Euromovers!
Archiefbeheer
Neemt uw archief te veel ruimte in beslag? Kunt u de vierkante meters in uw kantoor veel nuttiger gebruiken dan voor de opslag van oude dossiers? Wilt u makkelijker de juiste papieren kunnen terugvinden in uw archief? EMFacilities biedt ook beheer van uw archief aan.
Wij slaan uw documenten en administratie op in elektronisch beveiligde ruimtes waar gescreend personeel met uiterste discretie werkt. U kunt documenten op afroep afleveren of ophalen. Wij kunnen ook uw papieren archief digitaliseren.
Onze werkzaamheden houden onder andere in:
Beheer
Opslaan, verhuizen, op afroep opzoeken van dossiers en afleveren bij uw bedrijf of instelling, het weer ophalen en correct archiveren.
Digitalisering
Digitaliseren van dossiers en deze online opvraagbaar/doorzoekbaar maken op naam, nummer, datum, (bar)codes, woorden, termen en/of zinsdelen (indien gewenst met beperkte toegang voor bepaalde afdelingen of werknemers).
Vernietiging
Archieven die wettelijk niet langer bewaard dienen te worden, kunnen wij gecertificeerd vernietigen.
Wilt u gebruik maken van Archiefbeheer? Klik dan op onderstaande button en neem vrijblijvend contact op met Euromovers!
Voorraadbeheer
Heeft u overtollige inventaris maar wilt u deze bewaren voor in de toekomst? Heeft u niet genoeg ruimte voor uw voorraad? U heeft geen extra meters nodig. Wij bieden een voordelige oplossing.
U kunt bij ons een goed beveiligde ruimte met airconditioning huren voor de opslag van uw inboedel, werkmateriaal of goederenvoorraad. Wij brengen en halen de goederen wanneer u dat wilt. Het is ook mogelijk de inventaris te digitaliseren met foto’s en die toegankelijk te maken via internet. Zo is altijd inzichtelijk wat er in de opslag staat.
EMFacilities biedt u onder meer deze diensten aan:
Beheer
Aannemen, bewaren en uitleveren van bestelde goederen en opslag van pallets, voorraad en meubilair.
Administratie
Bijhouden van uw voorraad en up-to-date houden van de voorraadstand, overzichten maken voor uw inkoopafdeling en meldingen als er nieuwe bestellingen nodig zijn.
Veiligheid
Geconditioneerde opslag en gegarandeerde privacy d.m.v. genummerde verzegeling.
Wilt u gebruik maken van Voorraadbeheer? Klik dan op onderstaande button en neem vrijblijvend contact op met Euromovers!
De Handyman Service
Even een schilderij ophangen, een lamp vervangen of de opstelling van de vergaderruimte veranderen: klussen die te tijdrovend zijn om zelf te doen. Onze Handyman is uw oplossing!
Deze medewerker zorgt voor het afhalen en ophangen van een whiteboard, naambordjes, klokken, schilderijen, lampen, rails en schappen aan de muur. Of het verzorgen van divers klein onderhoud. Uw kantoor ziet er representatief uit en uw personeel kan zorgeloos doorwerken. Deze service kan zowel tijdelijk als op reguliere basis tegen aantrekkelijke tarieven worden aangeboden.
Onze handyman kan onder meer de volgende zaken voor u regelen:
Montage & demontage
Van huishoudelijke appartuur, meubilair, systeemwanden, automaten, spiegels.
Reparatie & onderhoud
Aan bijvoorbeeld verlichting, deuren, kopieermachines, meubilair, sanitair, sloten, vloeren of plafonds.
Ondersteuning & controle
Zoals opstellen van vergaderruimtes, technische ondersteuning bij presentaties en gebouwrondes ter controle van vluchtroutes, branddeuren en noodverlichting.
Wilt u gebruik maken van de Handyman Service? Klik dan op onderstaande button en neem vrijblijvend contact met ons op!
Facilitair Medewerker
Wij bieden u de mogelijkheid om alleen losse diensten bij ons af te nemen, maar u kunt ook net zo gemakkelijk al uw facilitaire zaken met een gerust hart aan ons overlaten.
Onze facilitair medewerker is permanent inzetbaar voor alle facilitaire taken binnen uw onderneming. De facilitaire medewerker handelt snel en secuur, met een scherp oog voor detail en is uw betrouwbare rechterhand. Op deze manier kunt u op personeelskosten besparen omdat de verschillende facilitaire werkzaamheden niet door meerdere fte’s uitgevoerd worden, maar uw facilitaire behoefte voorzien worden door een van onze multifunctionele medewerkers. Zo kan uw organisatie zich meer richten op haar core business, zonder zich druk te maken over het operationele facilitaire proces.
De facilitaire medewerkers kunnen bijvoorbeeld de volgende zaken beter uit handen geven:
- Begeleiden van externe partijen
- Voorbereiden, uitvoeren en afronden van verhuizingen en projecten
- Handyman/conciërge werkzaamheden
- Aansluiten, verhuizen, onderhouden en repareren van IT-apparatuur
- Faciliteren, inrichten en beheren van archiefruimte
- Ontvangen, uitleveren en beheren van magazijngoederen
- Verzorgen van interne en externe post- en pakketzendingen
- Opstellen en inrichten van ergonomische (thuis-)werkplekken, vergaderruimtes of kunstexposities.
Wilt u gebruik maken van een Facilitair Medewerker? Klik dan op onderstaande button en neem vrijblijvend contact met ons op!
Met zorg voor onze wereld
EMFacilities is gecertificeerd voor de internationaal erkende kwaliteitsnorm ISO 9001 en de veiligheidsnorm VCA. Naast kwaliteit en veiligheid is duurzaamheid een van de speerpunten van ons beleid. Doel is volledig CO2-neutraal te opereren. Daartoe hebben wij ons gecertificeerd voor de internationaal geaccepteerde milieunorm ISO 14001.
Door deelname aan klimaatprojecten in binnen- en buitenland werkt EMFacilities in principe al CO2-neutraal. Om de CO2-uitstoot nog verder terug te dringen, hebben wij ons wagenpark versneld vernieuwd en kopen wij diensten zo groen mogelijk in. Bovendien gebruiken wij duurzame en recyclebare materialen. Een verdere reductie van het energieverbruik bewerkstelligen wij door diverse installaties aan te passen.
Bent u op zoek naar aanvullende diensten voor tijdens de verhuizing?
Klik dan op de onderstaande button om te zien welke aanvullende diensten Euromovers aanbiedt.
Wilt u contact opnemen of een offerte aanvragen, klik dan op de andere buttons.